Avatar billede k-s-d Nybegynder
12. januar 2005 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gennemsigtig baggrund i jpg ? eller gif ?

Hmm spørgsmålet går på !

Hvordan laver jeg en hvid baggrund gennemsigtig ?
Har photoshop.......

skal være jpg fil eller gif

på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. januar 2005 - 16:45 #1
Du kan kun lave gennemsigtighed i gif. og du skal indstille gennemsigtighed når du gemmer som gif
Avatar billede sonnic Juniormester
12. januar 2005 - 16:48 #2
Gif understøtter bla. gennemsigtige baggrund, husk at aktiverer feldet "transperant baggrund" når du gemmer som gif.

Villy
Avatar billede sonnic Juniormester
12. januar 2005 - 16:49 #3
Du var hurtigst :)
Avatar billede k-s-d Nybegynder
12. januar 2005 - 17:00 #4
jamen hvordan bestemmer jeg den hvide ska være gennemsigtig ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. januar 2005 - 17:14 #5
Du sletter den hvide fave, så den ternede baggrund kommer frem. Hvis du har et baggrunds lag, så sætter du opasiteten på dette til 0
Avatar billede spe Nybegynder
12. januar 2005 - 17:45 #6
Det står i denne artikel: http://www.eksperten.dk/artikler/11