Avatar billede swat Nybegynder
19. marts 2001 - 21:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Voodoo 5 / DVD Hardware assist ???

Hej
Jeg har købt et Voodoo5 5500 AGP (nu ikke nogle billige kommetare !!! ) mit ? er så....der står på kassen DVD hardware assist(software required) Hvad er det ? / hvilken software er det de hentyder til ??????? hvad kan jeg bruge det til ???
Avatar billede makse Nybegynder
19. marts 2001 - 21:32 #1
Det er vel bare DVD afspiller software du skal havde fat i.
Du kan hente et sådan program her:
http://home14.inet.tele.dk/cvs/
Avatar billede makse Nybegynder
19. marts 2001 - 21:34 #3
Den jeg linkede til understøtter hardware playback.
Avatar billede swat Nybegynder
19. marts 2001 - 21:40 #4
nu står der i et rewiews :
Planar-to-packed-pixel digital video format conversion (DVD Hardware assist)
hvad betyder det (ja ja jeg er NY i faget)
Avatar billede shadmuda Nybegynder
19. marts 2001 - 21:40 #5
softwaret(programmet) er så du kan afspille dvd film. Jeg anbefaler at du bruger et andet software
Avatar billede makse Nybegynder
19. marts 2001 - 21:42 #6
DVD hardware assist: planar to packed-pixel conversion Assists DVD titles in running at 30fps without dropped frames
Avatar billede swat Nybegynder
19. marts 2001 - 21:44 #7
yeps og så lige på dansk :-) ja jeg ved godt jeg er besværlig !
Avatar billede makse Nybegynder
19. marts 2001 - 21:48 #8
Det er en funktion der ligger i hardwaren, som hælper til at DVD film kan afspilles med 30fps und at den ryger ned på f.eks. 20fps. (fps=Billeder i sekundet)

Om det så virker i praksis, det aner jeg ikke. :)
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
20. marts 2001 - 15:15 #9
Voodoo5 hm...interessant valg!
Avatar billede kapla Nybegynder
30. marts 2001 - 21:48 #10
LUK?