Avatar billede jacob_waino Nybegynder
12. januar 2005 - 13:55 Der er 5 kommentarer

Problemer med at installere MSN Messenger 6.2

Jeg har problemer når jeg skal installere MSN Messenger 6.2 på min computer.
Selve installationen forløber fint, men til sidst i installationen kommer den med en fejlmeddelelse. (Se 1. link)
http://www.uploadit.dk/files/986/1.JPG
Her kan man jo kun trykke på OK og derefter begynder installationen at afinstallere programmet igen.
Til sidst kan man kun trykke på Udføre/OK og så kommer den sidste fejlmeddelelse - (Se 2. link)
http://www.uploadit.dk/files/986/2.JPG

Når man kigger på den første fejlmeddelse, kunne det godt se ud som om at der er noget galt i Registreringsdatabase, men jeg har søgt på alle mulige måde og har ikke kunne komme op med noget der ligner de tal.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig...
Det er nemlig lidt irreterende at sidde på et system der kun giver mulighed for at benytte MSN Messenger. Ellers findes der jo andre udemærkt funktionelle programmer, men de kan ikke køres på serverne.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
12. januar 2005 - 17:13 #1
gå i tilføj og fjern også sletter du det du har prøvet og installere.... også prøv og hente det herfra - http://messenger.msn.com/download/downloadx.aspx?mkt=da-dk
Avatar billede jacob_waino Nybegynder
13. januar 2005 - 08:10 #2
Det er der jeg har prøvet at hente MSN Messenger fra. Har også prøvet at hente den nye BETA-version 7.0, men det virker heller ikke.

Der er heller ikke noget i Tilføj/Fjern der har noget med Messenger at gøre...

Ellers tak for budet...
Avatar billede jacob_waino Nybegynder
16. januar 2005 - 18:25 #4
Desværre....! Jeg kan simpelthen ikke få noget som helst til at virker...

Jeg synes det er meget mærkeligt at jeg ikke kan få lov til at installere MSN Messenger... Især når jeg har haft det lagt ind...

Jeg har endda prøvet at logge på som Admin., men derinde kan jeg heller ikke få lov til at installere MSN Messenger...
Avatar billede jacob_waino Nybegynder
18. januar 2005 - 22:46 #5
Nu har jeg selv fundet ud af det...

I kender nok det lille søde program der hedder Ad-ware SE Professionel! Der i kommer noget der hedder Ad-Watch og det lille ikon skal man gøre inaktiv når man skal installere MSN...

Håber der er andre der kan få brug for denne hjælp... og undskyld ulejligheden...