Avatar billede abpdk Nybegynder
19. marts 2001 - 21:04 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Brug af mikrofon i Delphi

Hvis nogen derude ved hvordan man (i detaljer tak) bruger sin mikrofon i Delphi 4 el. 5.

Jeg vil gerne have kildekode, dvs. ingen forslag om smarte komponenter!!!
Avatar billede abpdk Nybegynder
19. marts 2001 - 21:11 #1
Jeg vil lige tilføje at jeg selv er på jagt efter koden på nettet, og hvis jeg finder den først trækker jeg svaret tilbage...
Avatar billede 061070 Nybegynder
19. marts 2001 - 21:12 #2
nej det må du ikke *gg*
Avatar billede shadmuda Nybegynder
19. marts 2001 - 21:20 #3
hmmmm jeg havde faktisk engang koden, jeg prøve lige at finde den hvis jeg stadig har den:)
Avatar billede abpdk Nybegynder
19. marts 2001 - 21:30 #4
Hvad betyder *gg*?
Avatar billede shadmuda Nybegynder
19. marts 2001 - 21:36 #5
at han griner
Avatar billede martinlind Nybegynder
19. marts 2001 - 22:29 #6
har du ikke sourcen til midiaplayer, eller et sdk til dit lydkort
Avatar billede abpdk Nybegynder
19. marts 2001 - 22:48 #7
Hej. Jeg mener heller ikke at mediaplayer, og jeg går ud fra at du mener TMediaPlayer komponenten som følger med Delphi, kan håndterer input fra mikrofonen.
Avatar billede borrisholt Novice
20. marts 2001 - 08:12 #8
En af de bedste sider til at finde Source code hedder http://torry.net

På denne under side kan du med garanti finde noget microfon software :

http://www.torry.net/audio.htm

Jens B

Avatar billede torbenmelander Nybegynder
20. marts 2001 - 08:25 #9
Prøv at kigge på www.delphizine.com og søg på en artikel med wave form el. lignende ...

Jeg mener der lige har været en artikel i dette magasin med masser af eksempler.

MVH

Torben
Avatar billede martinlind Nybegynder
20. marts 2001 - 09:06 #10
eller www.undu.com og www.borland.com har en link side med masser af link
Avatar billede martinlind Nybegynder
20. marts 2001 - 09:20 #11
Har lige fundet noget kode havde du en mail adr. !!
Avatar billede martinlind Nybegynder
20. marts 2001 - 09:23 #12
ren api kode
Avatar billede abpdk Nybegynder
20. marts 2001 - 13:08 #13
Send det til abp_me@yahoo.com, på forhånd tak martinlund.

Dette betyder ikke nødvendigvis accepteret, jeg skal lige se på det først. Og til jer andre, så mener jeg at jeg har været inde på de sider i nævner, men jeg kan da godt kikke igen.
Avatar billede martinlind Nybegynder
20. marts 2001 - 13:26 #14
Det er sendt !
Avatar billede abpdk Nybegynder
20. marts 2001 - 15:19 #15
Som i ser har jeg tilladt mig at være gavmild :-)

martinlind det program du sendte mig virkede fint og til jer andre, tak for hjælpen.

MVH abpdk
Avatar billede martinlind Nybegynder
20. marts 2001 - 17:13 #16
Fint, så blev alle jo glade. Jeg fandt det i det gode blad DelphiMagazine.
Avatar billede shadmuda Nybegynder
20. marts 2001 - 18:24 #17
hvor kan man købe delphimagazinet?
Avatar billede martinlind Nybegynder
20. marts 2001 - 19:59 #18
Online på www.itecuk.com