Avatar billede jasbg Nybegynder
19. marts 2001 - 21:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fransk Stavekontrol til Office 2000

Hvordan / Hvor får man fat i i Fransk Stavekontrol til Office 2000 og hvordan installeres det !

Har checket alle de steder jeg kunne komme i tanker om - af Software Sites  og hos MS - har ikke kunnet finde nogen som helst konkret information om emnet !
Avatar billede shadmuda Nybegynder
19. marts 2001 - 21:17 #1
hvad med en ordbog der ikke køre i office men er alen?
Avatar billede shadmuda Nybegynder
19. marts 2001 - 21:17 #2
online er der en på www.tranexp.com
Avatar billede hotpop Novice
19. marts 2001 - 21:22 #3
nu er der jo tretten versioner af fransk indbygget i word 2000 så hvad er det lige problemet er?
Avatar billede jasbg Nybegynder
19. marts 2001 - 23:00 #4
Til shadmuda - det er Word det handler  - men Tak alligevel !

Jeg har set alle de sprog der er nævnt i word - problemet er bare at de ikke kan aktiveres - de eneste der fungere (udover dansk) er tysk og engelsk - og de er beggge vinget ad (når man kigger under sprog (med en vinge og ABC)

Men Ok - der er muligvis noget der ikke er installeret korrekt - det var det jeg håbede at nogen her måske -  vidste hvordan !
Avatar billede redbastard Nybegynder
29. marts 2001 - 10:40 #5
tryk start>programmer offcetools>language settings
der skulle det vist være muligt hvis det er premium versionen du har ellers ved jeg ikke