Avatar billede skippie Nybegynder
12. januar 2005 - 09:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Auto-Submit Form

Jeg har lavet en form som sender nogle data videre til en anden side, på den anden side vil jeg gerne have at den skriver til databasen men så også sender en mail til en specific mail adresse (min egen lige nu)..
Det skal den gøre helt automatisk så brugeren overhovedet ikke skal røre en finger (siden redirecter til sidst)

response.write "<FORM METHOD=POST ACTION=mailto:min@mailadresse.dk NAME=mail>"
response.write "<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=KundeID VALUE=" & Request.Form("KundeID") & ">"
response.write "<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=Kundeatt VALUE=" & Request.Form("Kundeatt") & ">"
response.write "<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=KonsulentID VALUE=" & Request.Form("KonsulentID") & ">"
response.write "<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=startdato VALUE=" & Request.Form("startdato") & ">"
response.write "<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=slutdato VALUE=" & Request.Form("slutdato") & ">"
response.write "<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=opgave VALUE=" & Request.Form("opgave") & ">"
response.write "<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=Opfoelgning VALUE=" & Request.Form("Opfoelgning") & ">"
response.write "<INPUT TYPE=submit>"
response.write "</FORM>"
Avatar billede skippie Nybegynder
12. januar 2005 - 09:45 #1
Hmmmm tilsyneladene er det jeg gør helt forkert?
Den skal bare smide e-mailen afsted, men når jeg prøver at køre den der form (hvor jeg prøver at trykke på submit knappen) så kommer den frem i Outlook, det er jo ikke meningen, dataene skal bare sendes direkte uden at brugeren skal noget som helst..
Avatar billede moocher Nybegynder
12. januar 2005 - 09:52 #2
Det kan du slet ikke gøre på den måde... Er det din egen server eller er den en lejet?
Avatar billede skippie Nybegynder
12. januar 2005 - 10:02 #3
Det er mit firmas server.
Avatar billede skippie Nybegynder
12. januar 2005 - 13:15 #4
Jeg ville sætte stor pris på hvis nogen havde et muligt svar på hvordan jeg kan gøre det.

Jeg har meget lidt erfaring i ASP (startede sidste uge) men skal faktisk bruge det til mit firmas hjemmeside.
Avatar billede skippie Nybegynder
12. januar 2005 - 15:46 #5
Nå - nu har jeg fået løst problemet så lukker for tråden.