Avatar billede bumle90 Nybegynder
11. januar 2005 - 23:27 Der er 5 kommentarer

Bruge visio til at generere C# kode

Jeg har lavet diverse diagrammer vha. den UML pakker der findes i visio.
Jeg har også indsat operationer og attributter på de enkelte klasser, samt relationer mellem disse. Nu mangler jeg bare at få genereret koden til klasserne. Hvordan får jeg visio til det?
Avatar billede 2c Nybegynder
11. januar 2005 - 23:54 #1
Uden at vide det, vil jeg gætte på det ikke kan lade sig gøre. Jeg har arbejdet med visio i nogen år nu, og jeg har aldrig brugt det til at gennere kode med.
Avatar billede bjarner Nybegynder
12. januar 2005 - 00:07 #2
I menuen UML/Programkode kan du generere kode udfra dit diagram, men det eneste du får er klasseskeletter incl. variable og attributter. Der er ingen egentlig kode.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. januar 2005 - 07:25 #3
2c>

VS.NET Architecture Edition er bundlet med Visio.

Standalone Vision kan ikke.
Avatar billede 2c Nybegynder
12. januar 2005 - 09:26 #4
ok
Avatar billede forceprogrammer Nybegynder
12. januar 2005 - 10:37 #5
aha...jeg ser :)
Tusind tak for informationen.
smid et svar