Avatar billede sblar Nybegynder
11. januar 2005 - 20:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dele links mellem flere PC'er

Jeg kunne godt tænke mig at dele mine links (bogmærker) mellem flere PC'er. Findes der nogle steder som tilbyder plads på nettet med generel læse/skrive adgang?
Avatar billede sblar Nybegynder
11. januar 2005 - 20:25 #1
Passer dette spørgsmål bedre i en anden kategori?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. januar 2005 - 21:24 #2
du kan evt. prøve jubii ??
de hadr edn gdratis service > http://www.tripod.jubii.dk/signup/
dog med reklamer, men mener der er 50 mb, til rådighed.O)
Håber det er det du mener.??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. januar 2005 - 21:26 #3
hold da op, mit tastatur, trænger vist til en udskiftning..O)
frit oversat, linie 2.. de har en gratis service.. sorry..O)
Avatar billede sblar Nybegynder
11. januar 2005 - 21:54 #4
Nej, det er ikke et website jeg skal bruge. Jeg skal simpelthen bare have etm opbevaringssted til data som jeg nå fra hvorsomhelst.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. januar 2005 - 21:59 #5
hvis du ligger det på nettet, er der fri adgang fra hele verden, du betsmmer, hvem der må se det.?
Er det mig, som har misforstået.?
Avatar billede sblar Nybegynder
11. januar 2005 - 22:27 #6
Hmm..det kan også være mig der ønsker mere end det er muligt at få. Det ideelle for mig ville være et sted som kunne mappes til et drev på min PC. Et decideret website kan jeg vel kun få FTP adgang til?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. januar 2005 - 22:32 #7
ellers kan man bruge radmin eller vnc, eller fjernsupport..? på sin pc.
Så er det direkte pc 2 pc.O)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. januar 2005 - 11:40 #8
www.sitebar.org kan det du ønsker, du kan evt. selv downloade det og smide det på dit web-hotel (hvis du kan køre php) og dele med dem du vil.