Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 19:40 Der er 16 kommentarer og
10 løsninger

Vudring. HeHe....

http://www.whitehat.dk/nycnvc
- en vudering på 13 skalaen
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. marts 2001 - 19:42 #1
hmm.. Det ser jo faktisk ret gult ud... Og ja.. opsætningen er faktisk oxo ret god.....

Det ville være kuul til en påske version af en side... derefter kunne du evt ændre farve..

9@13

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. marts 2001 - 19:42 #2
Øhh... hvorfor virker linkene ikke..??
Avatar billede meyersweb Nybegynder
19. marts 2001 - 19:43 #3
En masse af linksene virker ikke, men designet er flot farverne måske lidt kedelige

én 8-9 stykker hvis farverne bliver ændret lidt
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 19:43 #4
Når ja... Det er kun for siden og Grafik. Og de 3 første grafik links!
Avatar billede ravn1 Nybegynder
19. marts 2001 - 19:44 #5
Der er en stavefjel på forsiden: \"Nået af det grafik, jeg har lavet er blvet trykt i PC-Planet og kommet på deres hjemmeside! \"
Der skal stå NOGET ikke NÅET vel??

Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 19:45 #6
Der virker, det er kun en BETA!
Avatar billede cvsac Nybegynder
19. marts 2001 - 19:47 #7
arghhhh den er gul ..... men ellers ok :)

jeg vil give den 8
Avatar billede shadmuda Nybegynder
19. marts 2001 - 19:48 #8
Jeg elsker designet, men den er lidt uoverskuelig da den er så gul, men jeg ville sgu gerne selv have den så fra en den få 9point
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 19:51 #9
Det viker ikke, kun en BETA! Ups...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 19:52 #10
Hvad farver skal je da ellers bruge?
Avatar billede red Nybegynder
19. marts 2001 - 19:53 #11
En smule for gul, ellers fin. Jeg kan godt lide designet så den får et stort 10\'tal
Avatar billede shadmuda Nybegynder
19. marts 2001 - 19:54 #12
gul er ok men måske lidt rødt eller andre små farver...men egentlig kan jeg ikke forstå forfor du vil ændre på designet du skulle se mit gamle bras
Avatar billede red Nybegynder
19. marts 2001 - 19:54 #13
Prøv med Hvid baggrund...
Avatar billede stroehm Nybegynder
19. marts 2001 - 19:55 #14
hmm - umiddelbart ligner den jo det \'sædvanlige web layout\' - men det gør slet ikke spor, da folk vil have let ved at finde rundt på sitet.
Jeg kan rigtig godt lide din farve, ikke fordi at jeg syntes at den er speciel flot, men mere fordi at den giver en blød/dulmende \'ro\' på siden!
8@13
;)
Avatar billede coinz Nybegynder
19. marts 2001 - 19:56 #15
baggrundsfarven er klam for at sige det mildt. Vil gerne ha en forklaring på hvorfor dit javascript link fører hen til en eller anden side der hedder woohoo.dk og din title i browser vinduet øverst hedder sagnfuglen.dk © det kunne være værre men du kan også gøre det bedre.

-coinz-
8@13
Avatar billede bbs Nybegynder
19. marts 2001 - 19:59 #16
Sjove farver !

Meget nyt og flot !
Hader dem der siger \"Dette er nyt, og derfor er det grimt\"!

Jeg synes det ser kanont flot ud, og jeg vil faktisk gerne ha\' dig til at lave design, for en af mine sider, hvis du har tid.

11 @ 13

- Det er fandme i orden !
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 20:00 #17
Det er en beta Grafik er den eneste menupunkt det virker... Den fører hen til en eller anden woohoo.dk Fordi: Der er ikke nogen default side, så jeg bruger Whitehats midlertidligt.
Og der er nok nogle tryk/stave fejl!
Avatar billede bbs Nybegynder
19. marts 2001 - 20:02 #18
En stavefejl jeg har fundet, er i din <Title>! Der står \"Sagnfuglen\" istedet for \"Sangfuglen\" !
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 20:12 #19
bbs >>> Jeg har brugt 2 dage på det design.
Oprettet 6 spørsmåls om det, her på Eksperten.
Hvor jeg starte med at få 03 - 5 - 6-.
Du kan ev. se den jeg havde startet med at lave i lørdags: http://www.netby.dk/Havnen/Tunvej/148/ (den fik jeg 03 - 5 - 6, ik så godt)
Avatar billede bbs Nybegynder
19. marts 2001 - 20:14 #20
Hvis jeg nu sagde hvad det skulle bruges til mv. så kunne du måske hjælpe ?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 20:16 #21
Ja, måske... Men jeg har ikke så meget tid.. Er i gang med en hjemmeside til en badminton Klub.
Avatar billede alh Nybegynder
19. marts 2001 - 20:50 #22
Selve opbygningen ser godt ud, farven er nok lige lidt for meget bryd evt. ved at lave den til en firkant med hvidt udenom. Skriften i menuerne er ikke lige min smag men ok. En ting jeg slet ikke har forstået, du har vel ikke tænkt dig at skifte til det total latterlige navn vel?!
Siden får et 8.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. marts 2001 - 20:58 #23
Sagnfuglen.dk - SELVFØLGE! DK-Domæne er lige købt :-) Det er jo et domæne man kan huske!
Avatar billede kbruun Nybegynder
20. marts 2001 - 11:34 #24
Den er gul !!! Hvad med lige at smide nogen flere farver ind ?

9@13
Avatar billede padde Nybegynder
21. marts 2001 - 14:08 #25
Jeg kan godt lide gul!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
25. marts 2001 - 15:27 #26
eminent design. det kunne dog forbedres på flg måder:

i menuen synes jeg, at i stedet for at linksene bliver understregede, så bør selve cellems farver ændre sig. til f.eks en #A7891F.

dit toplogo bør ikke være .gif. man kan se at det er prikket. i stedet for, lav et jpg logo.

drop det store chart skilt. skift det ud med et mere diskret et.