Avatar billede jemt Nybegynder
19. marts 2001 - 19:34 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

CounterStrike

Heej...
Vi skal have installet CS på en Win2000 maskine, men har ikke admin-rittigheder.. Kan det lade sig gøre, at installere det på en win95 maskine, hvorefter vi kopiere det til win2000 maskinerne ???
Hvis ikke, kan det så lade sig gøre på andre måder ?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. marts 2001 - 19:35 #1
yeps... du kan sagtens instalere det på en win 95 og derefter kopiere over......

-Anders
Avatar billede jemt Nybegynder
19. marts 2001 - 19:38 #2
Jamen kan det køre ???
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. marts 2001 - 19:40 #3
jada.. Det kan det...
Avatar billede hadaps Nybegynder
19. marts 2001 - 19:42 #4
Du skal bare have et registrerings nummer, men dden spørger selv efter den, og hvis det er et orginat spil du har, står det et eller andet sted enten på pakken eller på noget andet. :o)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. marts 2001 - 19:43 #5
hadps.... installere man den på en win 95 maskine, må man jo have en reg-nr....
Avatar billede jemt Nybegynder
19. marts 2001 - 20:35 #6
Hvad med direct X ???
Det har jeg ikke installet på WIn2000 - Kan det så køre?
Avatar billede dcf_psycho Nybegynder
20. marts 2001 - 00:17 #7
Ja det kan godt køre uden DirectX så skal du bare køre med software eller opengl