Avatar billede ggrj Nybegynder
11. januar 2005 - 15:49 Der er 12 kommentarer

log på msn

på mit messenger er jeg kommet til at lave det sådan at jeg alle folk kan logge på mit messenger der står log på ggrj og hvordan får jeg det væk så andre ikk kan logge på
Avatar billede levich Nybegynder
11. januar 2005 - 16:09 #1
I MSN messenger vælg -> funktioner -> indstillinger -> generelt, fjern kryds ved "kør messenger automatisk" og ved "tillad automatisk logon".
Avatar billede ggrj Nybegynder
11. januar 2005 - 17:43 #2
jeg har fjernet flaget men det er stadig muligt at logge ind ved at trykke på log ind
Avatar billede levich Nybegynder
11. januar 2005 - 18:03 #3
Efter lang tids søgen fandt jeg endelig svaret:

To prevent MSN Messenger from automatically signing in using a registered Microsoft Passport account: click the Start button -> click Run... -> type control userpasswords2 -> hit Enter or click OK -> click Advanced tab -> select Manage Passwords -> delete all Passport entries -> click OK/Apply.
Then run MSN Messenger -> sign in -> type your passport, e-mail address and password -> uncheck the "Sign me in automatically" box -> save your settings and close MSN Messenger.
Avatar billede nipnik Nybegynder
13. januar 2005 - 12:18 #4
Nej Nej nej.... Levich... Hvis du har Windows XP er det meget let.
Du går ind i "Kontrolpanel" under menuen start. I kontrolpanelt vælger du "brugerkonti"...
Nederst står der "eller vælg en konto, der skal ændres".. Der vælger du den til venstre. Den skal hedde enten noget med administrator eller dit brugernavn. Når du har klikket på den, vælger du øverst til venstre "Administration af gemte adgangskoder". Et nyt vindue dukker op. Der klikker du så på ggrj og vælger "fjern".. (remove, hvis din Windows er engelsk)...

Spørg endelig, hvis der er noget du ikke kan få til at virke.
Avatar billede levich Nybegynder
13. januar 2005 - 13:25 #5
Så vidt jeg kan se, er det to forskellige måder at gøre det samme på!!!
Avatar billede nipnik Nybegynder
13. januar 2005 - 13:44 #6
Levich... Nej...
Det du har skrevet gør, at man kan fjerne de passports, som er blevet brugt til messenger. Man kan komme ud for, at windows (altså ikke messenger), gemmer ens passport, og kode, som en form for "standard-passport". Det behøver ikke engang at have noget at gøre med messenger. Den kan blive gemt i selv windows, ved brug af andre msn tjenester.
Avatar billede levich Nybegynder
13. januar 2005 - 14:11 #7
Ok
Avatar billede levich Nybegynder
24. januar 2005 - 11:54 #8
ggrj, har du fået det til at virke?
Avatar billede ggrj Nybegynder
24. januar 2005 - 12:29 #9
jeg kan ikke få det til at virke men kan det være det er fordi jeg har Smartlaunch til at gå ind over windoes nå jeg starter
Avatar billede levich Nybegynder
24. januar 2005 - 12:45 #10
Tja, det spørgsmål må du vist hellere stille her: http://www.smartlaunch.net/Webpages/Support/
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 16:27 #11
Vil du ikke nok lukke spøgsmålet?
Avatar billede ggrj Nybegynder
05. februar 2005 - 17:38 #12
jeg stiller mit spørgsmål på http://www.smartlaunch.net/Webpages/Support