Avatar billede kox Nybegynder
11. januar 2005 - 11:38 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Billig rejse

salût mes amis,
så kom der sågu varmepenge tilbage og jeg tænkte de skulle fyres af på en rejse med kæresten...
er der nogen der ved hvem der flyver billigt til paris, enten fra københavn, evt malmö?
alternativt london? (udover ryanair)
/en "forårs"kåd kox
Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2005 - 11:42 #1
Avatar billede htmlkongen Novice
11. januar 2005 - 12:19 #2
Prøv at lave din søgning under www.flybillet.dk Den finder automatisk det billigste... Husk at bestille i god tid (det er billigere) :D
Avatar billede kox Nybegynder
11. januar 2005 - 13:17 #3
keysersoze smid lige et svar også...

fandt en rejse på rejsefeber afrejse på lørdag d. 15. hjemkomst på onsdag d. 19. pris incl. hotel 4700 og en slat for os begge.

kan det gøres meget billigere?
Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2005 - 13:45 #4
svar :)

Alt kan gøres billigere ;) nej, kender ikke lige priserne for paris og slet ikke på hotel men det lyder rimelig pris med fly og alt det :)
Avatar billede bjuhl Nybegynder
11. januar 2005 - 14:29 #5
Jeg kan anbefale Air France fra Kastrup. Det er ikke de billigste, men næsten.
Grunden er at de har mange afgange, så man kan ramme det tidspunkt man gerne vil flyve. Så er der typisk også en bid mad med i købet.
Jeg plejer at bestille vi rejsefeber.dk
Avatar billede kox Nybegynder
11. januar 2005 - 15:24 #6
arh bjuhl, skal du lige have en bid point for dit bidrag også, så svar lige?

jeg har nu "handlet". vi valgte et lille hotel mellem place de la republique og place de la bastille (indsæt selv ^`´ osv.) håber det ligger ok centralt?
Avatar billede kox Nybegynder
11. januar 2005 - 15:30 #7
vi valgte iøvrigt air france ...
Avatar billede kox Nybegynder
11. januar 2005 - 15:30 #8
Avatar billede bjuhl Nybegynder
11. januar 2005 - 16:36 #9
Ligemeget med Point

Go' Tur
Avatar billede kox Nybegynder
11. januar 2005 - 16:47 #10
tak, og tak for hjælpen alle 3.

er der nogen af jer der kender området vi skal bo i?

P.S. hvor mange dage er der til lørdag :o)
Avatar billede janker Nybegynder
11. januar 2005 - 20:56 #11
Europas rejste jeg med til Prag i sommers.. de var sgu udmærket..
Hvis du bare vil have en billig ferie. De flyver kun til storby destinationer.

www.europas.dk