Avatar billede mikaelandersen Nybegynder
11. januar 2005 - 09:39 Der er 2 kommentarer

Er der fejl på mit DVD Plextor drev

Hej, håber I kan hjælpe mig!!!

Da jeg igår sad og kopierede ting fra en Cd til min harddisk, genstartede min computer lige pludselig!!! Ved godt hvorfor den genstarter, men da jeg så startede computeren igen. Og skulle kopiere færdig fra cd'en ville min Plextor hverken det ene eller det andet, [http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=86107] Når jeg satte en cd i drevet skete der ingen ting, ligesom når drevet kører standby, og har også prøvet i morges at starte min pc med en boot disk, der ville min plextor heller ikke reagere på boot'en, har i øvrigt også prøvet at opdatere firmware, men det hjælper heller ikke...

Hvad er der galt med min Plextor???

Med venlig hilsen

Mikael Andersen
Avatar billede junl Nybegynder
11. januar 2005 - 13:32 #1
Nu hvor det er Plextor, så prøv at køre deres PX-info tool - som kan hentes fra www.plextor.be. Ellers kan du ringe til deres support på  35 25 06 81
Avatar billede nva Praktikant
12. januar 2005 - 14:19 #2
Fjern den fra enhedshåndteringen - reboot og lad PC'en finde den igen. Opdater med sidste nye drivere/firmware - og forhåbentlig er du igen kørende.