Avatar billede tue Nybegynder
19. marts 2001 - 17:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ASP / MS SQL Programmør

Kunne du tænke dig at blive en del af et ungt team ?

Qcom er et firma der arbejder med næsten alle former for edb, dog mest indenfor internettet. Vi forsøger hele tiden på at finde freelancere, så vi dækker et stort spektrum af teknologier, og kan klare storer opgave inden for en acceptabel tid.

Vi har i øjeblikket op til flere opgaver inden for ASP og MS SQL teknologien, men vi mangler folk til at lave det.

Du kan blive en af disse, hvis du er mellem 15-19 år, og er velbefindende inden for de nævnte teknologier.

Du skal have efaring med internettet, og mestre de generelle internetsprog såsom html. Kundskaber inden for Javascript er en fordel.

Lønnen er på projekt basis, og kan derfor variere meget.

Hvis du tror du har kvalifikationerne til at arbejde for os, så send en e-mail til tue@qcom.dk med tilhørende referencer og evt. source koder.

Mvh.
Tue Sandal
tue@qcom.dk
Avatar billede cueball Nybegynder
19. marts 2001 - 18:03 #1
Hvorfor lige mellem 15 og 19?? Jeg er 34, har eget web design firma og jeg mener da ikke jeg er blevet senil endnu :^) Ellers lyder det meget interessant...
Avatar billede tue Nybegynder
19. marts 2001 - 18:23 #2
Grunden til at vi har valgt denne alder, er fordi vi selv er et team af unge mennesker, og derfor vil vi gerne forsætte denne linje. Det er ikke fordi vi mener at folk over 19 ikke kan bruges, men vi vil gerne holde os omkring den skrevne alder.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
19. marts 2001 - 23:58 #3
cueball >> de ved ikke hvad de går glip af ;o)

nil.dk (28 år)
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
22. marts 2001 - 19:48 #4
Enig nil.dk og cueball ... men hvis de absolut vil nøjes :)

Speedy2000 (25 år)
Avatar billede tue Nybegynder
25. marts 2001 - 03:18 #5
Så lukker jeg dette indlæg...