Avatar billede the_gooch Nybegynder
10. januar 2005 - 22:52 Der er 1 kommentar

kan ikke forbinde til trådløst netværk.

HAr installeret et C-link DWL-510 trådløst netværkskort i min stationære pc, efter i forvejen at have min bærbare på min D-link router. jeg er sikker på jeg har installeret korrekt. og er også sikker på mit netkort er kompatibelt med routeren. JEg kan godt se mit netværk fra min stationære, men kan ikke forbinde til det. hvad gør jeg?
Avatar billede kenp Novice
10. januar 2005 - 23:33 #1
Hvad med at fortsætte i de spørgmål du har gang i om samme emne i forvejen! det er jo 3 spøgsmål uden at de andre er afsluttet.