Avatar billede micanni Nybegynder
10. januar 2005 - 21:10 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

vedr. skærmkort

hej derude

så har jeg igen brug for jeres hjælp,
jeg sidder hos en kammerat  med en lidt ældre sag, som driller lidt maskinen er en packard bell multimedia xle, skærmdriveren er forkert vi kan kun køre i 16 farver. hvor kan jeg hente en driver til maskinen.

hilsen michael
Avatar billede bredker Nybegynder
10. januar 2005 - 21:13 #1
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
prøv at se om everest ikke kan komme emd et link til en driver
Avatar billede micanni Nybegynder
10. januar 2005 - 21:17 #2
hej bredker har lige været på deres side synes ikke at jeg kan finde det jeg søger er heller ikke så stærk i det her
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 21:19 #3
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 21:20 #4
micanni> Højreklik lige på denne copmputer og vælge egenskaber.. tryk på hardware og herefter enhedshåndtering.. find det der hedder skærmkort og se hvad der står præcist der... skriv det herinde
Avatar billede micanni Nybegynder
10. januar 2005 - 22:07 #5
hejsa kalp og undskyld ventetiden men den ville pludselig ikke mere, nå men der står standard pci grafikkort (vga)
Avatar billede micanni Nybegynder
10. januar 2005 - 22:13 #7
hejsa kalp tak for venligheden jeg gider ikke mere i aften du hører fra mig i morgen hvordan får du dine points kalp
Avatar billede micanni Nybegynder
10. januar 2005 - 22:17 #8
jeg forventer at du sender mig et svar så du kan få dine points kalp, jeg vil da komme herind igen imorgen og afl. points til dig sov godt herinde.

hilsen michael
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 22:19 #9
Du får et svar her, men vent med at acceptere til din driver er installeret:)
Avatar billede micanni Nybegynder
11. januar 2005 - 18:11 #10
hejsa kalp er du herinde har jeg et spørgsmål til dig
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 18:32 #11
spørg løst:)
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 18:40 #12
skal lige spise så svare jeg bagefter
Avatar billede micanni Nybegynder
11. januar 2005 - 19:02 #13
jeg har fundet ud af at bundkortet hedder chaintech 6wil og er med indbygget grafikkort, håber du kan hjælpe os jeg er ved at give op

hilsen michael
Avatar billede micanni Nybegynder
11. januar 2005 - 19:28 #14
hejsa kalp du må da være mæt nu?

hilsen michael
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 21:00 #15
Skulle også lige lave maden jo:) vasker lige op osv og ser om jeg kan finde en passende driver til dig lige efter..
Avatar billede bredker Nybegynder
11. januar 2005 - 21:03 #16
har du prøvet everest fra det link du fik som det første
normalt vil der komme et link under grafikkort der heder "hent driver"
tryk på det , så burde du komme direkte til siden med den rigtige driver
Avatar billede bredker Nybegynder
11. januar 2005 - 21:10 #17
hvis du ikke kan finde noget under grafikkort , så kom lige med hvad den forteller om motherbord
det navn du kommer med er ikke registreret på deres side , så enten heder det noget andet , eller også er det meget gammelt
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 21:22 #18
micanni>> Ved ikke om det er min forbindelse eller serveren som er meget langsom, men har du kigget efter driveren på deres hjemmeside?

http://www.chaintech.com.tw/tw/eng/product_list.asp?MPSNo=13&SPSNo=11

Jeg vil gerne tage et kig mere fra min egen pc når jeg kommer hjem kan være den er hurtigere
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 20:02 #19
micanni var der noget som fungede?
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:44 #20
micanni hvorfor skriver du ikke?