Avatar billede christoffer535 Nybegynder
10. januar 2005 - 20:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Znote 4200 wireless

Hey

Idag modtog jeg min helt nye Zepto 4200 bærbare og det hele gik fint indtil jeg kom til opsætningen af mit trådløse netværk. På siden af maskinen er der en knap man kan rykke frem og tilbage for at tænde/slukke for det trådløse netværk, men lige meget hvor den står kan jeg se på et lille ikon at computeren opfatter den som slukket.

Inde i enhedshåndtering kan jeg se at der er noget der hedder SM Bus Controller hvor driveren ikke er installeret, kan det være problemet?? Jeg har prøvet at søge efter drivere på alle de cd'er jeg fik med, men uden held.

På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
10. januar 2005 - 21:38 #1
Du tænder kortet på siden, men er netværksforbindelsen aktiv ?
Avatar billede christoffer535 Nybegynder
10. januar 2005 - 22:28 #2
Ja og ja. Lige meget om tænd knappen står på on eller off viser ikonet på skrivebordet et kryds over signalet. Lige ved siden af den bærbare er der en stationær computer med wireless kort i som virker perfekt.
Avatar billede christoffer535 Nybegynder
10. januar 2005 - 22:29 #3
kan det være at de inde ved zepto har glemt at forbinde on/off knappen med wlan-kortet?
Avatar billede leif Seniormester
10. januar 2005 - 22:30 #4
http://www.stumbler.net/ er der et værktøj som hedder Netstumbler lille genialt værktøj, prøv at installer det og se om det finder dit AccessPoint !
Avatar billede christoffer535 Nybegynder
10. januar 2005 - 22:34 #5
det prøver jeg lige, men jeg fik en cd med computeren der hedder CL65 drive cd. den indeholder en masse forskellige drivere også til wireless. hvis jeg prøver at bruge dem, siger computeren no wireless device found.
Avatar billede rabjerg Nybegynder
12. januar 2005 - 16:58 #6
Kender slagsen - lyder som en fejl i hardwaren - spørg på zeptos udemærkede hotline.
Avatar billede christoffer535 Nybegynder
25. januar 2005 - 19:12 #7
Ja der er en udemærket hotline de har. Her fandt jeg ud af at man skulle installere et program der hedder Easy Buttons til at få knappen til at virke. Programmet var på en cd med en masse andre drivere.
Avatar billede leif Seniormester
25. januar 2005 - 22:36 #8
Lyder til dit problem er løst, så ligger du selv et svar trykker på dit navn i boksen der kommer frem og trykker accepter ! Kan se du har lidt åbne spørgsmål, kunne være en idé at få kigget listen igennem og se om der ikke var nogen som du kunne lukke !
Avatar billede christoffer535 Nybegynder
26. januar 2005 - 07:17 #9
Jeg skal nok lige kigge på det, men jeg er lige ved at flytte og har ikke internet det næste stykke tid.