Avatar billede michaelthrane Nybegynder
10. januar 2005 - 16:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Onlinespil - fast ip adresse

Vi er 4 stykker som er koblet op via galnet og forbundet internt via en router. Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at spille online pga. galnets firewall? Vil det hjælpe hvis vi bestiller en fast ip adresse og er en i så fald nok til os alle 4 når vi har en router? Er der andet der skal gøres for at portene er åbnet korrekt (vi kører windows XP sp2 - er det nok at slå firewallen heri fra). På forhånd tak!
Avatar billede kenp Novice
10. januar 2005 - 16:50 #1
nej i skal også forwarde de porte som spillet bruger! og det er slet ikke sikkert at i alle 4 kan spille online samtidig.
Avatar billede michaelthrane Nybegynder
10. januar 2005 - 16:53 #2
Forwarde dem på routeren eller? Er det så muligt at forwarde dem til flere maskiner?
Avatar billede kenp Novice
10. januar 2005 - 16:56 #3
først skla du have åbnet hos galnet, også skal du forwarde i routeren, og nej man kan IKKE forwarde dem til flere computere samtidig.
Avatar billede michaelthrane Nybegynder
10. januar 2005 - 16:57 #4
Er det muligt at bestille flere faste ip-adresser til den samme husstand og dermed også den samme router?
Avatar billede kenp Novice
10. januar 2005 - 16:58 #5
Hos nogle udbydere ja, ved dog ikke hos galnet.