Avatar billede donzt4r Nybegynder
10. januar 2005 - 16:32 Der er 5 kommentarer

Tilfældig email

Hey

Jeg har oprettet en tilfældig email, men hotmail kan ikke godkende den.. Jeg får denne besked:

Hotmail understøtter ikke den .NET Passport-konto, du er logget på.Besøg webstedet for Hotmail, hvis du vil have flere oplysninger eller vil konfigurere en gratis konto.

Men hvordan kan jeg så bruge den?? altså tjekke den og se mine mails osv.??
Avatar billede need4speed Nybegynder
10. januar 2005 - 16:40 #1
du skal tilføje din hotmail til passport servicen... f.eks via messenger.
Avatar billede need4speed Nybegynder
10. januar 2005 - 16:41 #2
Avatar billede donzt4r Nybegynder
10. januar 2005 - 16:42 #3
Ja, men den skrev at den ikke understøttede den!!
Avatar billede need4speed Nybegynder
10. januar 2005 - 16:49 #4
og det er en hotmail du har oprettet?
Avatar billede donzt4r Nybegynder
10. januar 2005 - 16:59 #5
nej :D den hedder jeffeBABZ@sejhedenselv.com