Avatar billede ha_ra Nybegynder
10. januar 2005 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IIS vil ikke køre asp

Jeg har en ældre bærbar som jeg kører windows 2000 på og så har jeg lige installeret IIS, men når jeg prøver f.eks. at se http://localhost/help/ så får jeg at vide at siden ikke kan vises... jeg har lavet en website med mine egne filer og sat den op på iis og den kan godt vise html filerne men på asp filerne kommer der samme fejlmeddelse.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. januar 2005 - 10:55 #1
Du skal sikker tillade kørsel af scripts. Dette gør du på Default web site (højreklik ogtag egenskaber i IIS administrator programmet) Det er den midterste af de 3 muligheder
Avatar billede ha_ra Nybegynder
10. januar 2005 - 11:06 #2
har jeg prøvet og det virker ikke... jeg har også geninstalleret det og prøvet at stoppe den og starte igen...
Avatar billede ha_ra Nybegynder
11. januar 2005 - 00:24 #3
dette her ligner fuldstændig mit problem... http://eksperten.dk/spm/350737
Avatar billede ha_ra Nybegynder
11. januar 2005 - 10:59 #4
så er problemet løst...