Avatar billede michael1265 Nybegynder
10. januar 2005 - 08:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dynamisk lag bag en maske

Jeg er i gang med at lave en skrabefunktion i flash. Det virker indtil videre som det skal, så længe jeg manuelt laver mit lag bag masken som skrabes væk. Problemet opstår når jeg vil tilføje et dynamisk lag bag min maske.

Jeg ønsker nemlig at hente billeder fra en database, så jeg har mulighed for at udskifte det bagved liggende lag automatisk.

Min asp forbindelse virker som den skal, og min flash skrabefunktion virker som den skal. Det er ligeså snart jeg placerer mit dynamiske lag bag masken at det går galt.

Har prøvet flere test nu, uden held. Jeg har kigget lidt på komogvind hvor jeg kan se at de har en sådan dynamisk funktion. Det ser ud til at de har kombineret noget javascript med deres flash ?

Er det muligt at lave et dynamisk lag bag ved en maske ?
og hvordan ?

Jeg arbejder i MX, og hvis der ellers er nogle spørgsmål, så skriv.

På forhånd tak
Avatar billede mr-baluba Nybegynder
10. januar 2005 - 14:25 #1
kan du beskrive lidt nærmere hvordan du har gjort? noget kode måske? :P
Avatar billede michael1265 Nybegynder
18. august 2005 - 10:00 #2
lukket