Avatar billede wilde Nybegynder
09. januar 2005 - 16:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste antivirus program?

Jeg er ude efter et ekstremt godt antivirus program.
Det skal være et der virkelig rykker.
Prisen er næsten underordnet. Kan man få et der fjerner hvad det gratis Norton ikke formår at fjerne, og hvor man selv skal ind og fjerne ved at alå dem op og finde redskaber og programmer der fjerner dem?

Jeg vil gerne købe det med det samme online.
Avatar billede prologic Nybegynder
09. januar 2005 - 16:43 #1
Du kan bruge det Norton der koster penge ;)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. januar 2005 - 16:44 #2
Jeg er slet ikke i tvivl om at Kaspersky er det bedste findes (min mening). Det er ikke billigt, men det virker http://www.capitalsoftware.dk/ehandel/?ref_id=DkLLB
Avatar billede dalix Nybegynder
09. januar 2005 - 18:43 #3
jeg bruger Norman antivirus, og det er jeg 100% tilfreds med, og det har som en af de eneste på markedet, noget der hedder Norman sand box, som formår at spore og fjerne vira som der endu ik er lave opdatering mod, et virkeligt godt program efter min mening.

http://www.norman.com/dk
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
10. januar 2005 - 00:39 #4
Tak for point :)