Avatar billede connien Nybegynder
09. januar 2005 - 01:21 Der er 7 kommentarer

Kan ikke komme på internetsiden

Jeg har gennem min skole en internetside jeg engangimellem skal ind på for at læse om opgaver m.m. Men hver gang jeg prøver får jeg en meddelelse som "You are not autohorized to wiew this page" Kontakt the web site administrator eller clik refresh
Http error 101.2 Unautorized: Access is denied due to server configuration. Internet Information Services (IIS)
Hvad gør jeg for at få adgang til skolens side, har kontaktet både skole og stofanet uden det hjalp, ominstall. explorer 6.0
har prøvet mange andre pcèr og der er der ingen problemer med at komme ind på siden, så problemet ligger åbenbart i min pc . men hvor skal jeg lede for at finde fejlen er det i explorer eller winxp ?
Avatar billede ing Nybegynder
09. januar 2005 - 01:25 #1
De PC'ere du har anvendt til succesfuld adgang, har de været eksterne computere eller internt opstillet på skolen ?
Avatar billede kalp Novice
09. januar 2005 - 01:29 #2
Jeg tror ikke skolen har været helt vågen... IT afdelingen burde åbne for adgang til den.. hvis det er noget de tillader.. for det lyder som om din hjemmeside er på deres intranet.
Avatar billede connien Nybegynder
09. januar 2005 - 01:39 #3
De computer jeg har fået afprøvet adgangen med er alle hjemmepcèr rundt omkring i DK, min skole er i århus og de  maskinerne der har stået for afprøvningen har stået fra Skagen til KBH. Vi er to i klassen der ikke kan få adgang til skolens intranet på vores egen pc.
Avatar billede ing Nybegynder
09. januar 2005 - 01:42 #4
Du siger at du har en stofanetopkobling. Havde nogen af de succesfulde computere også dette ?
Avatar billede connien Nybegynder
09. januar 2005 - 02:16 #5
ja de 2 af maskinerne og alle har win xp home og explorer 6.0
Avatar billede connien Nybegynder
10. marts 2005 - 17:33 #6
Har endnu ikke modtaget noget der kan bruges
Avatar billede ing Nybegynder
10. marts 2005 - 17:38 #7
Har du prøvet med en anden browser eks. Firefox ? http://www.getfirefox.com