Avatar billede zin Nybegynder
08. januar 2005 - 23:59 Der er 4 kommentarer

Warcraft 3 problemer med firewall!

Hej xperter!
JEg skal oprette et online game i wc3 men det kan jeg ikke på grund af at jeg har firewall i min router. Har hørt at man kan slå en firewall fra på bestemte computere i netværket men ved ik præcis hvordan!

håber i vil hjælpe !!

//mig!
Avatar billede patrion Nybegynder
09. januar 2005 - 09:57 #1
Hej
Hvilken router har du?
Avatar billede zin Nybegynder
09. januar 2005 - 12:18 #2
SMC7004VBR V.2
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2005 - 17:22 #3
kender ikke din router - men du skal åbne 6112 TCP out og in - manual til routeren må næsten følge med eller ligge hos din udbyder alt efter hvor du har den fra.
Avatar billede zin Nybegynder
09. januar 2005 - 20:51 #4
det gør der også til et program der er beregnet til routeren problemet er at programmet ikke medfølger på cd'en og er også svært at finde på nettet da der ikke er nævnt noget navn og downloadsted