Avatar billede brammi Nybegynder
08. januar 2005 - 23:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cordless Desktop LX500

Heeey alle kloge hoveder....... Jeg er ved at købe et nyt tastetur..... meen vil lige hører om Cordless Desktop LX500
har den fuktion med at man trykker på en knap og messenger åbner........ og om der er webcam funktionsknap på.......  og hvad der ellers er af specielle kompromerebare knapper
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 23:26 #1
Behagelige genvejstaster: Du kan bl.a. styre afspilningen af audio/video og åbne Microsoft Office-programmer, eller du kan omprogrammere knapperne efter dine personlige behov.

så du kan hvis de knapper ikke er der omprogrammere knapperne efter dine behov.. til at åbne MSN.. webcam eller hvad du vil have.

Der står mere her
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=155318
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:18 #2
Du får lige et svar så der kan afsluttes
Avatar billede brammi Nybegynder
22. juli 2005 - 14:09 #3
Lukker besluttede ikke og købe det