Avatar billede juniorklubben Nybegynder
08. januar 2005 - 17:35 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

label til cd

Er der nogle der ved hvor man kan købes en pakke med software og labels til cd´er..

Håber i kan hjælpe
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 17:36 #1
Merlin bla.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 17:38 #2
Avatar billede juniorklubben Nybegynder
08. januar 2005 - 17:38 #3
Det skal kunne bestilles på nettet
Avatar billede djmaster Nybegynder
08. januar 2005 - 17:38 #4
Hvis du med software mener et program der kan lave labels til selve cd'en, så kan jeg varmt anbefale at du bruger nero's cover editor. Men selve dine labels skal du jo nok købe i Merlin eller lign, som kalp nævner
Avatar billede djmaster Nybegynder
08. januar 2005 - 17:42 #5
Prøv www.nierle.dk for at finde labels
Avatar billede norbert Nybegynder
08. januar 2005 - 17:52 #6
Du kan købe en CD-Stomper. Det er en slags "maskine" hvor du lægger din CD/dvd ned på og lægger din label ovenpå. Den kan bl.a. fås her
http://www.brinck.dk/comput2.asp
Men sikkert også hos Merlin og andre steder. Der medfølger software.
Avatar billede juniorklubben Nybegynder
11. januar 2005 - 12:57 #8
lækket kan nobert og djmaster ikke dele??
Avatar billede djmaster Nybegynder
11. januar 2005 - 17:33 #9
Intet problem!
Hvad siger du Norbert?
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 17:39 #10
juniorklubben>> Hov sorry forresten.. er først lige gået op for mig at det er dig som har skrevet kommentaren 08/01-2005 17:38:37

hehe..sorry ellers have jeg selvfølgelig fundet et link.. troede bare det var en anden som sagde at du kunne købe det over nettet:p
Avatar billede norbert Nybegynder
11. januar 2005 - 21:33 #11
Nu er jeg forvirret :-)
Men jeg lægger et svar alligevel:-)
Norbert :-)