Avatar billede luffeposten Nybegynder
08. januar 2005 - 15:55 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Bootcd uden diskette drev.

Hvordan laver jeg en bootcd med fdisk på ? Altså på samme måde som en normal win98 bootdiskette ?.

Jeg har ikke et diskette drev.
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 16:12 #1
Nu er der vist alligevel en der kan få gavn af min artikel , selvom de fleste påstår at det er "almen viden" - så skal den ikke slettes alligevel?
http://www.eksperten.dk/artikler/466
Avatar billede luffeposten Nybegynder
08. januar 2005 - 16:14 #2
Den hjælper mig desvære ikke eftersom jeg netop ikke har et diskette drev
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2005 - 16:14 #3
Se http://www.helgec.dk du skal kigge under Windows boot
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2005 - 16:15 #4
Som skulle være boot windows
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 16:27 #5
, sorry det har du da ret i - et oplagt emne ville være    http://www.ultimatebootcd.com/
Avatar billede gammelhat Nybegynder
08. januar 2005 - 16:31 #6
boot-disketterne på www.bootdisk.com er lavet med winimage. Så der skulle være en mulighed at winimage kan lave dem om til et format dit brænderprogram kan læse..
Avatar billede luffeposten Nybegynder
08. januar 2005 - 16:42 #7
Takker for svarene problemer blev løst og fik også tilføjet delpart, så skulle jeg gerne komme videre.
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 16:45 #8
->Gammelhat og andre . Der har været en længere diskussion her på E omkring forbud mod link til bootdisk hjemmesiden (selvom alle bruger den)  og det er blevet sådan at admins har erklæret det for ulovligt at linke til det på eksperten., Nogle gange fører det til at spm. lukkes.

Derfor er det bedst for at alle at linke til dem ved alternative muligheder, Fx. "gå på google og skriv bootdisk" eller www.detmåjegikkesige.com www.støvleplade.com  - kun ment som vejledende info ...
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 16:47 #9
Grunden er at microblød hævder at de stadig har eneret på de bootdisketter...
Avatar billede gammelhat Nybegynder
08. januar 2005 - 16:49 #10
Jeg så ellers en post den anden dag, hvor der blev skrevet at coadmins igen havde tilladt at linke hertil?
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 17:01 #11
ok hvor da , for den har jeg ikke lige fanget , burde det ikke være med i info ?
men det ville da være fint.....hvis det nu er muligt
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 17:04 #12
Det havde da været fint hvis alle var informeret , skulle det være ændret - der står ingenting her: http://www.eksperten.dk/enyt.phtml , andre steder?