Avatar billede sho Nybegynder
08. januar 2005 - 09:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mail-klient er bedst?

Godmorgen,

jeg står for at skulle arbejde et sted, hvor Microsofts mailklienter er bandlyste, så jeg skal have fundet mig et alternativ, men aner INTET om, hvad der er og hvad de kan.

Jeg vil selvfølgelig gerne holde mig så tæt på Outlooks funktionalitet som muligt, og også meget gerne kunne synkronisere med min Nokia 6260.

Skal jeg gemme mine private mapper fra Outlook som Access/Excel for at kunne trække dem med over, eller findes der andre klienter, der kan læse Outlooks .pst-filer?

Alle bidrag modtages med tak!! - der skal nok falde point af til alle dem, der bidrager med viden! ;-)

:Søren
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. januar 2005 - 12:21 #1
Jeg er for nyligt begyndt at bruge Mozilla Thunderbird og jeg skifter aldrig tilbage til outlook. Denne med anbefaling
Avatar billede leif Seniormester
08. januar 2005 - 17:46 #2
Hvis du kommer på en arbejdsplads med bandlyste mailklienter, må de bruge et alternativ selv, prøv at hør hvad det er !
Avatar billede sho Nybegynder
08. januar 2005 - 18:55 #3
Eudora er nævnt som et alternativ, men der er valgfrihed, så det er forskelligt - og i og med, at de er anti-Microsoft, så er det svært at få dem til at sammenligne med Outlook.

Thunderbird lyder som et alternativ, så den vil jeg lige kigge nærmere på...
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. januar 2005 - 20:36 #4
Om thunderbird kan importere pst filer ved jeg ikke, men den kan importere direkte fra outlook. En virkelig dejlig ting ved thunderbird er extention systemet. Der findel alle mulige plug ins, jeg har f.eks. installeret kryptering og signering, det fungere fuldstændigt upåklageligt og næsten transperent. en anden ting værd at nævne er spam filtret og så en godt ting. Et par dages oplæring, så er du kørende
Avatar billede sho Nybegynder
03. april 2005 - 09:11 #5
Faldt lige over, at det her spørgsmål stod åbent, og du hjalp mig med svaret!

Tak for hjælpen - jeg bruger ThunderBird i dag :-)
Avatar billede leif Seniormester
03. april 2005 - 11:44 #6
Hvis du er tilfreds med hans svar, så venligt tryk på hans navn i den firkantede boks og tryk accepter.
Avatar billede sho Nybegynder
03. april 2005 - 11:47 #7
Okay, det troede jeg, at jeg havde gjort... en feature fremover kunne måske være, at den tager det ene svar der er og accepterer, hvis man bare trykker accepter uden at have markeret svarET! :-)