Avatar billede atomic- Nybegynder
08. januar 2005 - 00:58 Der er 14 kommentarer

Mit cd-dvd drev svarer ikke

Hej. Jeg har et lille problem, og har prøvet at se de andre svar igennem fra andre mennesker, men uden hjælp.

Det er fordi mit CD/DVD ikke virker. Når jeg sætter en CD i mit drev, går der lidt tid og så kommer der et ikon frem på D: drevet hvor der står CD-drev, i forhold til før hvor der ikke var nogen cd i drevet, der stod DVD/cd-rw. Så man må da formode den svarer??
Men hvis jeg dobbeltklikker på det nye ikon kommer jeg bare ind i et tomt vindue. Hvorfor det?

Hvis jeg vil høre en musik cd kan jeg via. MediaPlayer åbne den, men ikke hvis jeg vil se en DVD. Og det er rigtig irriterende! Håber nogen forstår og har lyst til at hjælpe!
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 01:12 #1
Har du aldrig kunne se DVD på den? hvor længe har du haft den?
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 01:22 #2
det lyder som om du mangler windvd er det en compaq?
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 01:25 #3
Avatar billede atomic- Nybegynder
08. januar 2005 - 12:28 #4
Jeg har altid kunne se DVD på den indtil den stoppede for ca. et måned siden.
Nej, det er en hp pavilion.
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 13:32 #5
prøv lige windvd og se om det er den du mangler hp/compaq er næsten det samme ...Du vil også kunne finde det på hp/compaqs hjemmeside ved at søge på din pctype.
Her er også en lidt ældre version som ikke er demo, http://www.downseek.com/download/21124.asp
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 13:54 #6
Det lyder så lidt underligt... prøv at hente de seneste drivere til drevet... hvis drevet er gammelt kan du forsigtigt prøve at rense lincen med en tør vatpind.
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 13:56 #7
->kalp "Det lyder så lidt underligt... prøv at hente de seneste drivere til drevet... hvis drevet er gammelt kan du forsigtigt prøve at rense lincen med en tør vatpind."
Hun har jo ikke problemer med at få kontakt til drevet kun som dvd, ref:"Hvis jeg vil høre en musik cd kan jeg via. MediaPlayer åbne den"
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 14:01 #8
Tjah jeg kommer med mine forslag du kommer med dine:) hvis dit ikke virker så det vel fint hun prøver mit. Desuden siger jeg "hvis det er gammelt" og angående en driver.. så siger jeg de seneste drivere da jeg så ikke behøver foreslå at hun geninstallere sit drev.. det synes jeg er lidt smartere.
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 14:11 #9
Der vil jo altid være mulighed for at diskutere den rigtige løsning - ok?
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 14:18 #10
Det der derfor jeg mener man ikke bør diskutere det... vi ved endnu ikke hvad den rigtige løsning er.
Avatar billede serverservice Praktikant
29. januar 2005 - 11:57 #11
hvad blev løsningen så ? afvis hvis mit svar ikke hjalp
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:57 #12
atomic-> yep hvad var løsningen ? hehe
Avatar billede atomic- Nybegynder
05. februar 2005 - 19:08 #13
Det hjalp med DVD'en. CD'drevet svarer bare stadig ikke når jeg putter en Cd-rom i drevet, hvis jeg fx skal installere et eller andet
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 19:11 #14
hmm.. i enhedslisten.. står der at det virker korrekt der?