Avatar billede anders321 Nybegynder
08. januar 2005 - 00:21 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kan jeg slette virus??

Jeg har AVG antivirus. Den bliver ved med at komme med en pop-up om, at der er en virus på min pc. når jeg kører AVG siger den jeg ikke har nogen. Pop-up'en kommer igen og siger, at jeg har virus i C:\System Volume Information\_restore{F0A7DBCC-FD89-4D21-BC55-7B3C72918F26}\RP354\A0070070.SCR. Af en eller anden grund siger den, at jeg ikke har tilladelse til at gå ind i system Volumen. Men hvis jeg skriver det hele (C:\System Volume Information\_restore{F0A7DBCC-FD89-4D21-BC55-7B3C72918F26}\RP354\A0070070.scr) kan jeg godt komme ind alligevel. men af en eller anden grund kan jeg ikke gå en gang op.. så kommer beskeden igen: "Access denied". man går jeg helt ind og siger den skal skanne den ene fil siger den der er virus, selvom AVG ikke kan finde noget når den scanner hele computeren. den startede med at sige der var virsu i nr. 63 og derefter 64. efter jeg har slette dem siger den der er virus i nr. 70.
så nu er spørgsmålene:
1) er det normalt man ikke har adgang til system volumen når jeg er administratoren?
2) Kan jeg slette filen med virus? jeg har allerede slette to, så jeg frygter den bliver ved med at sige, at der er virus i en fil indtil den mappe er tom.
håber i kan hjælpe mig..

-Anders
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 00:25 #1
Deaktiver din systemgendannelse.
Hvis du ikke ved, hvordan du gør, så kig her: http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle
Genstart.
Aktiver den igen. Så skulle alt være i orden.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 00:26 #2
1. ja det er helt normalt.. det er filer windows bruger så det kan gendanne dit system hvis det bliver nødvendigt.
2. Det kan du godt.. men prøv først lige at tjekke om ikke dit virus program måske har lagt disse filer i karantæne fordi den ikke kan slette dem. slet dem manuelt
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 00:37 #3
under program - virus vault
Avatar billede anders321 Nybegynder
11. januar 2005 - 17:03 #4
Mange tak for hjælpen:D
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 17:04 #5
Dvs. du fik løst dit problem? af hvem?
Avatar billede anders321 Nybegynder
11. januar 2005 - 17:04 #6
jeg kan ikke give jer point pga. i har skrevet en kommentar.. Hvis i lige skriver noget som svar vil i få jeres credit;)
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 17:06 #7
Det får du her... du må lige vente på de andre ligger et svar også:)
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. januar 2005 - 20:58 #8
Kommer her :O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. januar 2005 - 20:59 #9
ups