Avatar billede mictor Nybegynder
07. januar 2005 - 23:59 Der er 11 kommentarer

PC genstarter

Min bærbar genstarter hver gang, jeg starter den op. Den går over i blå skærm og skriver en fejlmeddelelse, som jeg ikke kan nå at læse.
Dette sker også når den bliver startet op i fejlsikret tilstand.
Kan jeg gøre noget fra BIOS eller ??
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 00:02 #1
Hvis windows ikke når at starte op kan du sætte din cd i cdrom drevet og prøve at reperere dit windows.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 00:03 #2
hvis du heldig kan du godt trykke på Pause knappen.. så stopper billedet så kan du læse hvad der står
Avatar billede mictor Nybegynder
08. januar 2005 - 00:06 #3
Enten er jeg meget uheldig, men det med pauseknappen har jeg prøvet uden held
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 00:42 #4
start med at lave den her indstilling:
XP/w2k start>kontrolpanel>system>advanceret>indstilliger ned ved start og genoprettelse og fjern så fluebenet ved genstart automatisk

gå så i administration - fejllog - systemlog , find dem med rødt skilt og send dem herind , kilde og eventid ...
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 00:43 #5
dannboyd>> problemet er at han ikke kommer ind i windows:)
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 00:50 #6
->kalp, ok tak for info , så glem min kommentar og kør en repair som foreslået.
se under "windows repair" http://www.dannyboyd.frac.dk
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 01:00 #7
Det var ikke for at provokere:) men kunne jo være du havde et andet forslag til det "nye" problem:)
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 01:11 #8
Du mener den blå skærm? nej der har jeg ikke lige noget endnu
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. januar 2005 - 02:24 #9
Prøv lige at gå i bios og kig efter hvor varm cpu'en er.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2005 - 11:54 #10
Jeg havde samme problem for nogen tid siden.
På et tidspunkt"holdt" den så længe, at jeg liiige kunne nå at afinstallere et program fra naboens Alt om Komputers forb..... måneds-cd.
Har du installeret noget?
Har du en startdiskette, kunne det måske være en løsning at boote fra den.
Avatar billede serverservice Praktikant
29. januar 2005 - 11:58 #11
har du fundet fejlen?