Avatar billede simono Nybegynder
07. januar 2005 - 12:12 Der er 4 kommentarer

Kan man ændre browservinduet?

Jeg vil gerne have at browservinduet ikke indeholder browserens menu, adressebar osv, når brugeren starter webstedet. Jeg ved det er muligt at bruge window.open fra javascript, men det kræver at brugeren åbner en side, som så åbner en anden side. Det er ok, hvis det første browservidue aldrig når at blive set af brugeren. Da jeg ikke tror det er muligt ville jeg høre om der er andre muligheder?
Avatar billede olebole Juniormester
07. januar 2005 - 14:07 #1
<ole>

Nej, heldigvis tænker de forskellige browser leverandører på deres brugere ... så det kan man ikke. Kun ved popup-vinduer kan du ændre på vinduets egenskaber (udover dimensioner)

/mvh
</bole>
Avatar billede simono Nybegynder
07. januar 2005 - 14:29 #2
kan man lukke det vindue man er i, når man åbner et nyt?
Avatar billede roenving Novice
08. januar 2005 - 15:32 #3
Nej, du kan, som ole skriver, ikke pille ved brugerens vindue !-)

-- og hvis det kunne lade sig gøre, ville jeg heller ikke komme igen ...
Avatar billede nelander Nybegynder
10. januar 2005 - 12:43 #4
Er egentlig bare nysgerrig, men hvorfor vil du fjerne menuen, adressebaren osv? :)