Avatar billede prikmus Nybegynder
07. januar 2005 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

For lidt RAM

Hejsa med jer..

Jeg sidder her med seks computere, hver har de AMD cpu 2000+, GeForce 4 graffikort, 256 MB DDR RAM. Nu er mit store spørgsmål så bare:
Vi har kørt med de her computere i tre år uden der har været et RAM problem, så en dag begyndte to af dem og genstarte hvergang man går ind i spillet CounterStrike. Jeg har testet alt HardWare og konstateret at intet af det er defekt, men computerene genstarter stadig. Jeg gjorde så det ar jeg satte 256 MB RAM mere i de to computere der genstarter så de nu køre med 512 MB RAM. VUPTI nu genstarter de ikke, MEN hvorfor er det at de begynder at genstarte når de har kørt uden problemer i 3 år??
De køre med WinXP professionel, computerne bliver ofte brugt af børn og unge mennesker og jeg tænker om der kan være een eller anden indstilling som kan være gjort så de begynder på det her?  Har du et godt bud på hvad der kan være årsgagen til dette, for  mig, underlige fænomen?

Prikmus
Avatar billede heidi_j Nybegynder
07. januar 2005 - 11:44 #1
Prøv evt. at tage de gamle 256 ram ud af maskiner, og kun lade de nye 256 ram sidde - funker det, er problemet højest sansynligt defekte områder i de gamle ramklodser (eller noget i den stil?)
Avatar billede master-zalle Praktikant
07. januar 2005 - 12:24 #2
Gå ind på http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=124696 opret en bruger. pak filen ud, læg den ud på en diskette og boot op på den... gå ind og vælg at du vil teste dine ram..... Så kan du se om der er fejl på dem
Avatar billede heidi_j Nybegynder
07. januar 2005 - 12:27 #3
Man behøver såmænd ikke oprette en driver, men bare nytte "gæste"-indgangen...

UserID: drivers
Password: all

Og så vælge at man vil fortsætte når den siger at din adgang vil udløbe på et tidspunkt.
Avatar billede heidi_j Nybegynder
07. januar 2005 - 12:28 #4
driver = bruger
nytte = benytte

Så er den pølse vist spist....