Avatar billede freos Nybegynder
07. januar 2005 - 11:17 Der er 1 løsning

template + dynamisk dropdown boks

Jeg sidder og er igang med at lave en guild hjemmeside hvor der er en side hvor man kan anmode om at joiner guilden.

På den side skal der være et på dropdown bokse hvor at den de skal ændre sig alt efter hvilket valg man har taget i den første.

Jeg fandt et javascript der kunne det men problemmet med at jeg ikke kan bruge det da funktioner skal køres i body med: onload="populateselect()"

Da dropdown boksene ikke bliver kørt samme tid som body gør så kommer der ikke noget ind i dorpdown boksene.

Mit spørgsmål er så om der er nogen her som har et forslag til hvordan man skal gøre det når man arbejder med templates.

Mvh. Freos
Avatar billede freos Nybegynder
11. januar 2005 - 09:43 #1
lukker