Avatar billede level75 Nybegynder
07. januar 2005 - 09:18 Der er 6 kommentarer

Afslut et mc og et andet starter igen.

Hej.

Jeg har et kæmpe problem.
Jeg vil vide hvordan jeg nemmest og bedst mulig kan lave et script, så når jeg trykker på en knap afspiller den et mc. Når jeg så trykker på en anden knap, afspiller den det mc´et færdigt og når det er færdigt, starter det nye mc, og sådan skal det kunne blive ved.

Hvis i evt. kan lave en lille fla fil vil det være helt super. Men eller bare prøv at forklar ;)
Avatar billede level75 Nybegynder
07. januar 2005 - 12:12 #1
hvorfor er der ingen der vil svare :'(
Avatar billede level75 Nybegynder
07. januar 2005 - 12:19 #2
jeg har lagt en fla inde på www.level75.com/test/menu.fla
så nu er skidse lagt, så er det bare hvordan den skal virke.
Avatar billede xesz Nybegynder
09. januar 2005 - 00:47 #3
action til knap:

on(release) {
  with(DET_MC_DU_VIL_AFSPILLE) {
      play();
  }

Er det sådan noget?
Avatar billede rohaje Nybegynder
10. januar 2005 - 01:06 #4
http://www.rohaje.dk/eksperten/level75/menu1.fla

jeg har puttet lidt primitiv kode på,,

se på knapperne, i mc'ne og i frame 1
Avatar billede rohaje Nybegynder
10. januar 2005 - 01:08 #5
måske skulle du fyre de frame rate lidt op,, til f.eks 30 istedet for 12 :)
Avatar billede level75 Nybegynder
10. januar 2005 - 07:55 #6
Når ja det er nu bare en skidse, hvor det bliver tæstet på. Nej det er ikke sådan det er mere når du trykker på en knap spiller den mc, når du så trykker på den anden knap spiller den mc færdig og beguynder med det nye mc, og sådan skal den funke....

Så bare med flere knapper ind 2