Avatar billede n1 Nybegynder
07. januar 2005 - 09:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gendan internet explorer

Min Internet Explorer er holdt op med at virke som det skal, der er en masse scripts den ikke kan finde ud af at kører og den indbyggede popup blocker fra SP2 virker heller ikke, det er virkeligt irriterende.
Er der nogen måde et ordne dette på, eller er det muligt at geninstalere internet explorer???
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 09:04 #1
Gå i dit kontrolpanel.. vælge tilføj og fjern programmer... vælge tilføj og fjern windows komponenter og geninstaller
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. januar 2005 - 09:04 #2
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. januar 2005 - 11:06 #3
mange vælger at fjerne sp2..?
Og du kunne jo prøve den populærer Firefox..O)
Avatar billede n1 Nybegynder
18. januar 2005 - 13:35 #4
jeg har fået det til delvist at virke, jeg valgte bare standart instillingerne for sikkerhed, men der er stadig nogle fejl bla. hvis jeg logger på min webmail exchange server! jeg er ikke så meget for at bruge firefox der er alt for mange sider der ikke virker ordentligt med den, og det tar for lang tid at starte!!