Avatar billede dutten Nybegynder
07. januar 2005 - 07:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på nettet

jeg har prøvet at installere norton på min computer, havde ikke noget antivirus program på før, det blev også installeret, men virker ikke... men NU kan jeg ikke komme på nettet overhovedet, chancen for at der ert visus på puteren er jo selvfølgelig meget stor, idet jeg INGEN beskyttelse har haft, men har norton noget at gøre med at jeg ikke kan komme på ell. hva kan det være? og hvordan får jeg det lavet, hvis man kan? det skal jo lige siges at jeg har xp home
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. januar 2005 - 09:01 #1
har du prøvet at fjerne det igen..?.. i tilføj/fjern programmer.?
prøv denne online scanner, bagefter, hvis du altså kan komme på nettet.. >> http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

du kan prøve systemgendannelse, fra før du installerede programmet, hvis nettet ikke virker, efter afinstalletion.
Avatar billede dutten Nybegynder
07. januar 2005 - 09:30 #2
har prøvet at fjerne det,men kan ikke få lov fordi den siger jeg ikke er administrator.. og det er en admin konto jeg har. har også prøvet fra en anden admin konto der siger den det samme
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. januar 2005 - 09:34 #3
prøv systemgendannelse, fra før du installerede programmet..

eller start op i fejlsikret, og fjern det der..?
husk at slå systemgendannelse fra.
Avatar billede dutten Nybegynder
07. januar 2005 - 09:36 #4
ok tak det vil jeg prøve
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. januar 2005 - 09:37 #5
Tak for point.
Men hvad fandt du ud af.?
Avatar billede dutten Nybegynder
07. januar 2005 - 13:14 #6
har formateret computeren, så nu virker den som den skal.... der var simpelthen for mange fejl på