Avatar billede soylant Nybegynder
06. januar 2005 - 23:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til brug af Eksperten

Hej Allesammen

Har et lidt underligt problem, når jeg logger ind på Eksperten fra min bærbar mangler jeg den bjælke hvor der står FORSIDE SEKTIONER KONTO osv. osv. så jeg kan ikke oprette spørgsmål, har prøvet gendanne standard instillingerne i Explore og prøvet at stoppe min popup stopper men det virker bare ikke, hvad har jeg gjordt??? der er ingen problemer fra min stationære

HJÆLP!!!
Avatar billede htmlkongen Novice
06. januar 2005 - 23:40 #1
Åhh den har jeg også haft en gang.... Tænke tænke tænke... Kan ikke huske det tror jeg. Undskyld men følger lige med her. Jeg tror at jeg opdaterede min computer, eller brugte firefox istedet... Håber du får det fikset :o)
Avatar billede kalp Novice
06. januar 2005 - 23:47 #2
For en sikkerhedsskyld... prøv lige at gendanne standard indstillingerne i "Sikkerhed" under alle zoner og også i avanceret.

Jeg har ikke selv haft problemet.. men har lagt mærke til den gør det på mit uddannelsessted.. men det pga de begrænsninger admins sætter på
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2005 - 23:49 #3
Prøv lige:

Funktioner -> Internetindstillinger -> generelt -> Slet filer og slet cookies
Avatar billede soylant Nybegynder
06. januar 2005 - 23:49 #4
det har jeg prøvet, det hjælper ikke øv øv
Avatar billede kalp Novice
06. januar 2005 - 23:53 #5
det også åndsvag lavet at den menu altid er det sidste som bliver loadet:) det i hvertfald altid det sidste som kommer frem på min skærm
Avatar billede soylant Nybegynder
07. januar 2005 - 00:03 #6
havde man så bare kunne oprette et spørgsmål gennem konto indstillingerne, man er lidt lukket ud fra det hele
Avatar billede soylant Nybegynder
07. januar 2005 - 00:04 #7
skulle man måske prøve at kontakte Eksperten, eller er der nogen co admin rundt omkring man kan kontakte
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2005 - 00:06 #8
Her er et link, så du kan oprette spørgsmål.  c",)

http://www.eksperten.dk/opretspm.phtml
Avatar billede soylant Nybegynder
07. januar 2005 - 00:11 #9
har smidt det til fortrukne, men det er bare stadig ikke helt det samme hvis du forstår, har lige hentet FireFox og der ingen problemer, så det er garanteret en af Bill's sjove opdateringer der har nosset det op haha, men jeg kunne stadig godt tænke mig at få det til at køre ordenligt på Explorer
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2005 - 00:14 #10
Jow jow, er godt klar over det er en midlertidig løsning. ;-)
Avatar billede martin_moth Mester
07. januar 2005 - 12:01 #11
Hvad sker der når du forsøger at oprette spørgsmål - hvad er det præcist der ikke virker?
Avatar billede htmlkongen Novice
07. januar 2005 - 12:22 #12
Martin>> Så vidt jeg ved fungere det fint nok - idet man går ind på et konkret link. Det er den "menu bar" som er øverst lige under banneret hvor der står Spørgsmål :: Artikler :: Priser :)
Avatar billede krc_ Nybegynder
07. januar 2005 - 12:55 #13
Mangler du ik noget javafortolker på maskinen så ?
Avatar billede exp Juniormester
07. januar 2005 - 13:13 #14
Hvis menuen ikke kommer frem, er det højst sandsynligt din javascript-tilladelser der er for strikse.

Denne fil skal have lov til at køre, for at menuen vises:
www.eksperten.dk/js/default.js
Avatar billede soylant Nybegynder
07. januar 2005 - 13:41 #15
hva mener du med javafortolker?? jeg har installeret java virtual machine ved ikke om det er sådan noget du mener, hvor kan jeg stille sikkerheder på javascript tilladelser??
Avatar billede krc_ Nybegynder
07. januar 2005 - 14:26 #16
Jeg ved bare at når jeg har en maskine uden java på så kan jeg heller ik se menuen. Så smider jeg sun's java fortolker på og vupti så er den der :o)

Men eller så prøv i din internet explorer - funktioner - indstillinger - sikkerhed - brugerdefineret niveau - vælg mellem i rullepanelet og tryk på knappen : Nulstil til til højre for panelet
Avatar billede htmlkongen Novice
07. januar 2005 - 17:11 #17
Jeps - lige præcis som EXP siger. Prøv at installer den nyeste pakke java... Og se lige her: http://eksperten.dk/spm/578230 :)
Avatar billede soylant Nybegynder
17. september 2005 - 11:36 #18
hey.... må med hoved i skam undskylde mit meget sene svar, problemet blev løst ved at afinstallere java og installere det igen så virkede det, så hvis EXP smider et svar så skal du få dine point det var jo dig der bragte java på banen.. igen undskyld undskyld det sene svar meget ringe fra min side
Avatar billede exp Juniormester
18. september 2005 - 20:37 #19
Alt godt kommer til den der venter c",)