Avatar billede firmappn Nybegynder
06. januar 2005 - 22:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Media Center Edition XP, video decoder

Jeg har installeret Windows XP med Media Center, men når jeg skal vise live TV så kommer der en fejmeddelse at den mangler en VIDEO DECODER, er det en man kan finde et sted.
Har prøvet at installere en demo af Beyond TV og der virker det godt nok?
Avatar billede drchip Nybegynder
05. januar 2006 - 22:54 #1
Hej. Video decoderen er et software program, som f.eks. Intervideos WinDVD player. Du skal have en sådan softwareløsning på din pc før end MCE virker med f.eks. en tv tuner.

Best of Luck
Avatar billede kviller Novice
20. januar 2006 - 19:01 #2
Jeg vil anbefale dig at prøve Nvidia Pure video decoder, det er klart den bedste på markedet, men jeg havde bare lidt problemer med den, så jeg har instaleret InterVideos WinDVD og benytter deres decoder. Du kan dowloade et test program fra Microsoft for at se om din decoder er den rigtige. Filen hedder DECCHECKSetup.EXE, der kan du se om de er kompatible med MCE og du kan vælge hvilken decoder du vil bruge.