Avatar billede remarster Nybegynder
06. januar 2005 - 20:43 Der er 4 kommentarer

PDA nybegynder!

Hej Alle kloge sjæle... Jeg har lige anskaffet mig en ældre PDA model, nærmere Casio Casiopeia EM-500... Men er det nogen der hvor hvordan man ligger nye programmer ind på sådan en... og kan man opdatere/købe nyt styresystem (windows) til den... I så fald hvilke? og hvor?

På forhånd tusind tak...

Mvh Jonas Nielsen (Nybegynderen)
remarster@yahoo.dk
Avatar billede bandit1 Nybegynder
06. januar 2005 - 22:13 #1
kig på www.pocketfreak.dk der er lidt og kigge på...

Jeppe
Avatar billede bleze Nybegynder
06. januar 2005 - 22:51 #2
kender ikke lige den men ofte kan man ikke opgrader OS på en PDA. Nogle kan dog. Kig i manualen eller kontakt Casio for mere info.

nye programmer installeres ved at installere Microsoft Active Sync på din PC og så koble PDA'en via USB til PC'en
Avatar billede lonepeter Novice
07. januar 2005 - 19:49 #3
> remarster, så vidt jeg har kunne læse mig til så er det ikke muligt at udskifte OS på din casio. Hardwaren er ganske enkelt ikke hurtig nok til at kunne køre et nyere styresystem.
Avatar billede bleze Nybegynder
07. januar 2005 - 23:10 #4
ofte ligger styresystem i ROM som ikke kan overskrives...