Avatar billede parazited Nybegynder
06. januar 2005 - 19:30 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Cybercity vs tdc

Pt har jeg TDC med en oprindelig 1024/128 kb/s linje (2048/512 kb/s indtil 1 april. ... et oprindeligt tilbud til nye kunder men de havde glemt at skrive det på deres hjemmeside så fik det også :)  )

Men nu har jeg lige kigget på CC´s tilbud om internet telefoni samt bredbånd og nu vil jeg så høre om jeres mening samt hvordan er kvaliteten på Internet telefoni???
Avatar billede xodeus Novice
06. januar 2005 - 19:59 #1
jeg har internet telefoni fra cybercity.dk og det fungerer rigtig fint. Der er jo QoS installeret et eller andet sted så din iptelefoni vil altid få den ønskede båndbredde. Men du skal være klar over at der ikke kan ringes med telefonen når der er strømsvigt eller nedbrug på nettet. det er godt nok ikke sket længe men sådan er det bare.
Avatar billede parazited Nybegynder
06. januar 2005 - 20:01 #2
ok  har lige fået afvide af Cybercity at min central ikke kan levere :(
Avatar billede parazited Nybegynder
06. januar 2005 - 20:03 #3
men har nu set tilsvarende tilbud på tele2

men hvor man vist nok skal betale for en telefonibox til 699 kr :(
Avatar billede grumfather Nybegynder
08. januar 2005 - 13:22 #4
Hvis du har ved TDC så skulle Cybercity også kunne lever for de køber linjen ved TDC bare billiger en TDC må levere den
Avatar billede xodeus Novice
08. januar 2005 - 16:29 #5
grumfather: det går så an på om Cybercity også har udstyr på centralen... har de endnu ikke det så er det ikke muligt.