Avatar billede sigaard Nybegynder
06. januar 2005 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skrive til et 'skjult' felt i excel

Skrive til et 'skjult' felt i excel  30 point fra sigaard

X Hej

Jeg prøver at indsætte en masse tekst fra en skabelon til en celle i excel. Mit problem er at når der indsættes meget tekst tilpasses størrelsen på cellen i forhold til mængden af tekst, hvilket ødelægger layoutet. Teksten indeholder linjeskift hvilket resulterer i at højden på cellen bliver mange linjer og dermed bliver layoutet meget grimt og uoverskueligt.

Er det ikke muligt at skrive til cellen men beholde dimensioneringen af cellen? eller evt. skrive til et skjult sted?

På forhånd tak!
Avatar billede japping Nybegynder
06. januar 2005 - 15:03 #1
Hvis du højreklikker på én eller flere rækker og vækger "Row height .." og en værdi for denne, så ændres højden ikke ved linieskift i en celle.
Avatar billede sigaard Nybegynder
06. januar 2005 - 15:21 #2
Jeg tænkte det nok - såre simpelt... Lækkert tak! :o)