Avatar billede tiger2003 Nybegynder
06. januar 2005 - 14:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan laver man en musik mappe om til mp3 fra wma?

Hey gutter

Jeg har lige investeret i en cd/mp3 afspiller i bilen. Så er min ide jo at få alle mine cd'er over på computeren, hvilket er gjort. Men problemet er bar at de skal være i formatet mp3. De fleste er i wma. Kan godt finde programmer hvor mang kan drag & droppe, men det tar jo en helvedes tid. Er der nogle der kender et program, som kan ændre en hel mappe om til mp3 uden at skulle gøre det enkelt vis`?

Pete
Avatar billede tjaz Nybegynder
06. januar 2005 - 14:41 #1
Hej,

Prøv og hent dBpowerAMP Music Converter det havde jeg held med:
http://www.dbpoweramp.com/bin/dMC-r11.exe

Det er freeware og kan converte flere på en gang.
Avatar billede tiger2003 Nybegynder
06. januar 2005 - 18:49 #2
Det er helt perfekt det der Tjaz. Det er lige det program jeg søgte. Fuld point til dig og mange tak for hjælpen!