Avatar billede grabit Nybegynder
19. marts 2001 - 09:57 Der er 13 kommentarer

backoffice med felter

Hvor mange points skal det koste at få lavet et backoffice hvor der ud over en login side er følgende felter i backoffice:

Der skal være to typer brugere!

****************\'

bruger type 1. (user)

1. navn:
2. email:
3. password til dette backoffice

4. Host ftp:
5. user ftp:
6. password ftp:

7. Checkbox (server using public_html)

*****************

bruger type 2. (admin)
Har desuden felterne:

1. browser multiline field. (over alle brugerene)

2. Remote server folder
3. checkbox change folder permissions (on/off)
4. checkbox som hedder banner (on/off)
5. checkbox license (on/off)

**************

I en query skal det være muligt at kalde disse data som en tekststreng:
host, remote server folder, change folder permissions, license , banner, username ftp, password ftp.

Jeg uddyber gerne nærmere!

Avatar billede tandpine Nybegynder
19. marts 2001 - 17:37 #1
ja tak!
Avatar billede grabit Nybegynder
19. marts 2001 - 18:23 #2
Bruger type 1 = en almindelig bruger som vil registrere! (kan oprette 7 punkter)
Bruger type 2 er administrator og kan ændre i flere records end bruger 1 kan se! (type 2 punkt 2,3,4,5)

Databasen skal benyttes til at registrere FTP userlogins og desuden extra information som bliver hentet af et program som kalder asp filen. Det kunne se sådan ud:
http://www.bla.bla.dk/getreg.asp?user=et_eller_andet_ID_som_genereres_ud_fra_userinput (type 1 user)!

ID er egentligt ligemeget men må gerne være en sammenstilling af domainenavn og dato for registrering. Query vil således kunne se sådan ud: http://www.bla.bla.dk/getreg.asp?user=frederikdk200301 (hvor . og anden formatering er fjernet!)

Retur kommer tekststrengen som indeholder alle brugerdata! Den ser sådan ud:

--- udtræk af databasen[www.frederik.dk,frederik,Hdf45Gdh,Public_html/demosiderne/,1,0,1]

sitet indeholder 3 sider i alt.
Beskrevet:
1. login siden
2. type 1 brugeren som er almindelig user der kan ændre i de 7 felter som er beskrevet ovenover.
3. type 2 bruger som har admin status og kan ændre i alle type 1 brugerens records og desuden 4 xtra (punkt 2,3,4,5) hos type 1 brugeren. Som denne ikke kan se i backoffice.

Jeg håber dette er mere klart!
Avatar billede kasseper Nybegynder
20. marts 2001 - 09:02 #3
Skal du ha lavet en ASP side der kan dette ?
eller skal du ha et lille program der kan kalde en ASP side ?

Anyway så skal du nok lægge et par hundrede oveni, så skal jeg nok kigge lidt på det. :)
Avatar billede grabit Nybegynder
20. marts 2001 - 09:18 #4
Det skal være en ASP side med bagvedliggende access database. Det lille program som skal kalde ASP siden som returnerer [www.frederik.dk,frederik,Hdf45Gdh,Public_html/demosiderne/,1,0,1]
har jeg lavet!
OK jeg hæver med et par hundrede!
Avatar billede kasseper Nybegynder
20. marts 2001 - 09:29 #5
OK, jeg ridser lige op hvad jeg har forstået :)

Du skal ha lavet 4 sider og en database,
1 login side
1 bruger side
1 admin side
1 side der returnere den der tekststreng

????????????????????
Avatar billede grabit Nybegynder
21. marts 2001 - 14:39 #6
1 års gratis webhotel 15 mb. eget mailadmin og webmail samt administrationsmodulet UpdateMadeEasy (www.7step.com) til den som løser problemet. Hvis du accepterer dette trækker jeg mine points tilbage!
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. marts 2001 - 14:42 #7
jeg forstår ingenting ????!
Avatar billede grabit Nybegynder
21. marts 2001 - 14:54 #8
hvad forstår du ikke?
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. marts 2001 - 15:00 #9
vil du lave det til en betalings opgave ?
Eller er der stadig point at hente ?!!!!?
Avatar billede grabit Nybegynder
21. marts 2001 - 15:47 #10
Points eller webhotel du vælger selv, ikke både/og men inten/eller!
Den der kommer først bestemmer selv!
Den som arbejder på løsningen kunne evt. melde ud her for at undgå overraskelser!
Avatar billede jmc Nybegynder
29. marts 2001 - 23:25 #11
Jeg ved ikke hvad der sker med min profil men jeg modtager blank skærm ved login og support svare ikke!!! Hvis du løser problemet/opgaven overføre jeg points til dig fra denne profil. (som er min eneste da jeg ikke kan logge ind med grabit). Hvis eksperten løser problemet sletter jeg denne her igen!
Avatar billede grabit Nybegynder
30. marts 2001 - 10:19 #12
ok, jeg er på igen!
Avatar billede mikkelnh Nybegynder
22. maj 2007 - 22:47 #13
når det der script engang er færdig kunne det så ikke blive offentliggjort her???