Avatar billede sigaard Nybegynder
06. januar 2005 - 14:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skrive til et 'skjult' felt i excel

Hej

Jeg prøver at indsætte en masse tekst fra en skabelon til en celle i excel. Mit problem er at når der indsættes meget tekst tilpasses størrelsen på cellen i forhold til mængden af tekst, hvilket ødelægger layoutet.

Er det ikke muligt at skrive til cellen men beholde dimensioneringen af cellen? eller evt. skrive til et skjult sted?

På forhånd tak!
Avatar billede thewizard Nybegynder
06. januar 2005 - 14:21 #1
Hmm.. ude til højre er der en "stiplet"-linie, der angiver hvor siden afslutter - skriv det derude?
Avatar billede thewizard Nybegynder
06. januar 2005 - 14:22 #2
eller har jeg misforstået? ;)
Avatar billede sigaard Nybegynder
06. januar 2005 - 14:32 #3
Problemet er at teksten der indsættes indeholder linjeskift, hvilket medfører at cellens 'højde' ændres i samme forhold som der er linjeskift i teksten og det ser ikke super ud.
Avatar billede sigaard Nybegynder
06. januar 2005 - 14:47 #4
Det er ikke layout ved print det er visningen af excel-arket på skærmen der ikke fungerer hensigtsmæssigt...
Avatar billede sigaard Nybegynder
06. januar 2005 - 15:22 #5
Spg er oprettet under excel i stedet...
Avatar billede sigaard Nybegynder
06. januar 2005 - 15:24 #6
og besvaret... :o)