Avatar billede erlaingvars Nybegynder
06. januar 2005 - 11:42 Der er 1 kommentar

hvordan får vi lov til at bruge den allerede oprettede afstemning

hvordan får vi lov til at bruge den allerede oprettede afstemningskonto 58000 som er inde i programmet? Vi sidder med en kassekladde, hvor vi i drop-down menuen for afstemningskonti feltet ikke kan vælge 58000 som vores afstemningskonti, men er blevet nødt til selv at oprette en konto for bank som kun kan stå for enten udgifter eller indtægter. Vi vil finde ud af hvordan vi kan bruge den standardkonto der findes i systemet, da denne må være den rigtige. Skal den aktiveres et sted eller ?
med håb om hjælp - Erla
www.maglebyskole.dk
Avatar billede jtang Nybegynder
06. januar 2005 - 16:47 #1
Gå ind i menuen Filer> Egenskaber for regnskab - Klik på fanebladet "Faste konti" - Her kan du tilføje eller fjerne Afstemningskonti.