Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
06. januar 2005 - 09:15 Der er 3 kommentarer

World of Warcraft igen!

Hej! regner med at modtage mit pre-order kit i dag, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvordan jeg skal lave min account..
Er der nogle der vil sætte mig lidt ind i situationen?
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2005 - 09:20 #1
hvis du tænker på download af final beta som formentlig er det du har fået en key til, så er den ikke klar endnu. Seneste deadline hed slutningen af december/starten af januar men den er ikke kommet endnu - seneste nyhed derfra er fra den 3/1 hvor de endnu ikke har en release-dato.
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
06. januar 2005 - 10:34 #2
Jeg troede godt man kunne spille den beta der kør nu, men jeg skal altså vente til final beta udkommer?
Ved du noget om det bliver en patch / update eller skal jeg til at hente 2,5 gb igen??
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2005 - 19:35 #3
så er der nyt derinde fra - der kan du læse om du skal hente forfra eller patche...