Avatar billede epson Nybegynder
06. januar 2005 - 09:01 Der er 3 kommentarer

er dette en god maskine?

set en reklame fra computercity.dk!
Medion model 34 pentium4, 3.0 ghz
reklameres: kræfter og udstyr til at takle tunge opgaver.
3.0 ghz intel pentiom p4 processor, 512 MB DDR RAM, 160 GB harddisk, DVD-R/RW brænder, 256 MB geforce FX 5500 grafik med DVI og Vidio out, 10/100 Mbps netkort. win xp home uden skærm
pris 6000 kr.

den jeg tænker på, skal bruges til DVDoptager og fotoredigering, ikke spil og des lige!

er det en maskine der ligner den ALDI har på programmet indimellem?
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2005 - 09:37 #1
Hvis du købte over nettet eller selv byggede ville du kunne spare omkring 1500 kr, eller få en maskine med mere spark i.

Umiddelbart ville jeg ikke tøve med at smide 512 MB ram mere i. Der står ikke hvilken P4 processor det drejer sig om, men sørg for at få den nyeste.
Avatar billede debuur Nybegynder
06. januar 2005 - 09:47 #2
Der er delte meninger om medion computere - kender mange der forbander deres medion pc - men kender også en der købte hos aldi fornylig som er meget tilfreds.
Jeg syntes ikke prisen er speciel billig - menr også du kan få noget bedre til samme pris. kig evt her www.shg.dk
Avatar billede reshafim Nybegynder
06. januar 2005 - 12:02 #3
Medion pc´er har gode suport muligheder på Internetet, og eftehånden er verdens 4 største pc fabrikant, det fleste jeg kender er meget tilfredse med Aldi-PC.
TDC er begyndt at forhandle Medion "under andre navne" men det er ens som i Aldi
mvh
reshafim