Avatar billede car120874 Nybegynder
06. januar 2005 - 02:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Program fil

Jeg har lavet et webbaseret program.  I Rent HTML.
Mit problem er nedenstående:
Hvordan får jeg en exe fil, til at åbne en html fil ?
Jeg har lavet autorun filen, men jeg aner ikke, hvordan man laver exe filen (program).
Avatar billede vallemanden Nybegynder
06. januar 2005 - 02:32 #1
Det kan man Evt. gøre som jeg gør med borland delphi
Jeg har lavet delphi programmer i over 7 år, også til internettet og tpc/ip programmer
Avatar billede morteeart Nybegynder
06. januar 2005 - 04:11 #2
dårlig ide, bedre at gøre det med de formater som netop er designet til formålet

hta er genialt, og lavet specielt til dette formål.

http://msdn.microsoft.com/workshop/author/hta/overview/htaoverview.asp
Avatar billede gammelhat Nybegynder
06. januar 2005 - 04:32 #3
men nu kan .hta filer jo ikke afvikles direkte..
Avatar billede morteeart Nybegynder
06. januar 2005 - 05:08 #4
"I Rent HTML"

Hvis det er ren html, så bør man jo ikke lave delphi eller andre rigtige programmeringssprog vel ? derfor er .hta jo oplagt.
Avatar billede falster Ekspert
06. januar 2005 - 10:17 #5
Hvis det er et "autorun en CD problem" er der denne

http://wilmire.com/software/arcd/index.html
Avatar billede smiley356 Nybegynder
11. januar 2005 - 00:34 #6
Det nemmeste er at bruge et program der er dedikeret til dette - men du kan jo også bare starte dit 'html-program' direkte fra inf-filen.

Jeg mener det er noget i retningen af (men du må ikke hænge mig op på det) :

1 : Opret en autorun.inf fil
2 : Kopier følgende indhold ind

[autorun]
OPEN=DINSTARTSIDE.HTML

Jeg har selv benyttet programmet Multimedia Builder til at lave autorun cd'er med stor fornøjelse - det er noget nemmere, for med den kan man lave nogle ret så fede programmer ganske enkelt.

http://ftp.linkline.be/simtelnet/win95/mmededit/mmbld4962.exe
Avatar billede vallemanden Nybegynder
11. januar 2005 - 02:09 #7
skulle jeg lave noget til dig??
Avatar billede car120874 Nybegynder
12. januar 2005 - 13:25 #8
Lave noget ???
Jeg skal bruge en exe fil, der åbner HTML filen uden autorun men også en med autorun.
Jeg har lavet en, men jeg kan ikke bestemme hvilket ikon, jeg vil have.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
12. januar 2005 - 17:13 #9
kontakt mig med lidt mere info på prog@night.dk