Avatar billede meegaard Nybegynder
05. januar 2005 - 23:11 Der er 2 kommentarer

Domæner

Når jeg bestiller webhotel hos cliche webhosting kan jeg vælge mellem 3 domæner. Hvis jeg vælger disse 3 domæner, vil det så betyde at folk der taster f.eks. www.firma.dk, www.firma.org og www.firma.com alle havner på min hjemmeside, eller skal der tilknyttes et webhotel til dem alle?

Det andet webhotel jeg har set på, er danhost og deres "webfarm" og "business" hoteller. Forstår jeg det ret, når jeg læser at ved danhost får man 5 domæner med når man køber webfarm?

Hvis ikke dette er tilfældet er jeg meget interesseret i "business"-hotellet -  er der nogen der har erfaring med dette?

På forhånd tak!
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 23:16 #1
angående første spørgsmål.. et af dine domæner skal være knyttet et webhotel.. så kan dine andre domæner godt pege på samme adresse hvis de er mulighed for DNS med i købet.

Jeg kender ikke danhost .. i spørgsmål nummer 2:)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
12. januar 2005 - 15:45 #2
Hvis du skal drive firma eller lignende ville jeg ikke anbefale cliche, kender heller ikke danhost. Men en god regel er ofte at man får hvad man betaler for - og det gælder desværre også i den verden =(